Dag 3 – Min mormor.

Jag tänkte göra om lite och skriva om min mormor istället :)

Min mormor är inte som alla andras, hon är inte bara lite utan rätt mkt bättre faktiskt ;)
Min mormor har både blogg, skype, msn och facebook.
Min mormor klär sig snyggt och har skipptat tantstilen.
Min mormor är ung i hjärta och i sinne :)
Min mormor har världens bästa humor och kan skämta om allt :)
Min mormor lagar fantastisk god mat (även om hon inte tror det själv).
Min mormor vet alltid när någonting inte är som det ska med mig.
Min mormor hon ställer alltid upp och finns alltid där för mig.
Min mormor stöttar mig alltid i mina beslut och ger mig världens bästa råd.
Min mormor är alltid ärlig och det finns inget som är för svårt att prata om.
Min mormor är min fasta punkt.
Min mormor kämpar alltid för att alla ska ha det bra.
Min mormor är min inspiration, och om jag så blir hälften av vad hon är så är jag nöjd.
Min mormor gråter alltid när jag ska åka iväg långt bort, och jag gör desamma (ibland är det bara till ume).

Finns ett gammalt inlägg där jag skriver mer om vad hon är för mig klicka här
Det är så otroligt svårt att beskriva vad hon betyder för mig, det är större och djupare än vad jag ens själv förstår, och jag vet att den där obeskrivliga kärleken som jag känner är precis likadan som den hon känner för mig. När mitt hjärta slutat slå så kommer jag fortfarande älska dig, för evigt ♥
Kommentarer
Postat av: Mormor

Och när mitt hjärta slutat att slå kommer jag i all evighet att älska dig!

2011-01-25 @ 15:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0