15/16

Var 2015 ett bra år för dig? 
Det har varit ett väldigt bra år :)
 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? 
2015 var jag mammaledig med Ines, bästa året i mitt liv utan tvekan!
 

Var var du när 2015 började? 
Hemma hos oss :)
 
 
Var var du när 2015 slutade?
Vi var i Kälsjärv hos fam. Björkman. 
Åt såklart supergodmat (löjrom, rådjur, passionsfruktdessert) och hade det hur mysigt som helst tillsammans, vuxna o barn :) Ines vaknade lagomt till tolvslaget, och efter att ha tittat på lite raketer så åkte vi hem :)
 
 
Höll du dina nyårslöften 2015? 
Mina löften var att jag skulle njuta av ledigheten, spendera dagarna som jag jämt dagdrömmer om och dokumentera ines första år. Hur gick det då?
Njutit av att vara ledig med Ines har jag verkligen gjort, och dokumenterat henne har jag också gjort! Hon kommer nog iproncip kunna se vad hon gjort varje dag under hela hennes första år om vi säger så ;)
Har försökt fota/filma vardagliga foton och en gång i månaden ta lite "finare bilder".
Blev det som jag dagdrömde? mjaa.. dygnet har för få timmar kan jag lugnt konstatera ;)
 

Har du några nyårslöften för 2016?
 
Fortsätta sträva efter en harmonisk tillvaro, fortsätta att dokumentera Ines såklart :)
Och vill verkligen våga ta klivet i en viss fråga :)
 
 
 
Är det något du saknar år 2015 som du vill ha 2016? 
Mitt liv känns fortfarande komplett på alla sätt och vis. 
Men en liten miljonvinst skulle väl inte sitta fel med tanke på att vi renoverar :)
 
 
 
Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas? 
Ingest speciellt, det mest minnesvärda datumet är ju från 2014 ;)
 
  
Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Vanliga förkylningar typ :)
 

Bästa köpet? 
Kamerautrustning.
 
 
Vad spenderade du mest pengar på? 
Huset o Ines :)
 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Typ allt, det här året har varit så fyllt av kärlek o glädje på alla sätt o vis.
 

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2015?
In the name of your love - Riley Smith
To far from you - Aubrey Peeples
Dör för dig - Danny Saucedo
Sorry - Justin Bieber
Stationen - Miriam Bryant
Hello - Adele
 
 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
GLAD GLAD GLAD :D


Vad önskar du att du gjort mer? 
Jag önskar att jag hade filmat och fotat mer under Ines första månad, hade iprincip av mobilen hela den första tiden och bara låg o beundrade henne hela dagarna ;) 
 

Hur tillbringade du julen?
Förmiddagen var vi hemma hos Petter, åt jullunch och öppnade julklappar.
Eftermiddagen spenderade vi hos min mormor tillsammans med 11st andra familjemedlemmar. Åt god mat, spelade spel och såklart så kom tomten med julklappar. Vi sov även över där, hur mysigt som helst!
 

Favoritprogram på tv? 
Nashville o suits


Största musikaliska upptäckten? 
Ingen speciell
 

Vad gjorde du på din födelsedag 2015? 
Jag minns inte, men skulle tro att det bjöds på fika här hemma :)
 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja det vore väl den där miljonen då!


Hur skulle du beskriva din stil år 2015? 
slappt ;) flertalet dagar har jag inte klivit ur pyjamasen ens! så himla skönt!
 
 
Vad fick dig att må bra? 
Min fantastiska  familj, vänner och vovvar :)
 
     
Vem saknade du? 
Som alltid, alla jag dagligen försöker få att flytta till Umeå :)


De bästa nya människorna du träffade?
Det måste vara mammagänget som jag hänger med :)


Årets största kärlek? 
Ines Ines Ines ♥ och Petter ;)
 
  
Årets snällaste? 
Ines har varit så snäll så man tror inte att det är sant!
Men är väldigt tacksam över våra otroligt snälla grannar och övriga vänner med.
 
 
Vad var din största framgång 2015
Att jag lyckats leva rätt harmoniskt hela året.
 

Åkte du utomlands 2015? 
Vi åkte till Budapest allihopa och firade Ines farfar som fyllde 60år.
Vi bodde på ett superfint spahotell, har nog aldrig bott så lyxigt faktiskt. Maten var supergod, att flyga med Ines gick helt perfekt, och staden var jättemysig :) var en jättbra resa.

 

Drack du mycket alkohol 2015? 
Nej som vanligt :)


Gjorde du något du skämms för?
Nej



Hur mycket pengar spenderade du 2015? 
alla pengar! när man snålar med föräldradagarna så blir det inte så mkt sparat direkt ;)



Vad är dina planer för 2016?
Köksrenovering står förhoppningsvis på agendan!
Spendera mer tid med våra otroligt fina vänner
Lite självförverkligande :)
Skulle vilja spara mer pengar, resa mer, och organisera upp hela huset. men det klingar dåligt med att renovera ;) 

 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0