Resumé av det gångna året :)

Var 2011 ett bra år för dig? 2011 var ett superbra år på många olika sätt!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? Började året med att packa en jätteresväska och flyga över Atlanten till Chicago, LA och slutligen hamna i Santa Barbara. Pluggade på college, spelade beerpong, flyttade ihop med människor jag kännt i ca30 min, åkte på spring break och upplevde USA.


Var var du när 2011 började? I en säng med mina två grabbar uppe i en stuga i fjällen :)

Vilka var du med?
Blandad kompott :)

Var var du  när 2011 slutade? Nyår tillbringades uppe i fjällen, och på tolvslaget stod jag och Petter ute under en stjärnklar himmel och skickade upp en röd kohm loy lykta som vi skrivit ner önskningar, drömmar, förhoppningar och löften till varandra på.


Vilka var du med? Vi var i Olle och Monicas stuga i Rimobäcken detta år oxå, Så vi var 9 personer + 9 hundar :)

Höll du dina nyårslöften 2011? Vet inte ifall jag gav några?

Har du några nyårslöften för 2012?
Kanske inte typiska nyårslöften, men löften till Petter och förhoppningar om det nya året.

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
Ett eget hus vore inte dumt, men jag tror det kommer ske tidigast 2013. Speciellt om vi nu ska bygga ett helt nytt  oxå :)

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 5 Januari, dagen som jag påbörjade resan mot USA.


Har du varit sjuk eller skadat dig?
nopp inte mer än vanligt.

Bästa köpet? hela USA resan (kanske borde heta bästa CSN lånet).


Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra och skola ligger högt i kurs detta år. Var inte så billigt att bo i Cali.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor av personer och massor av gånger :D

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Hollywood Hills, Someone like you och alla Justin Bieber låtar :D

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Året har helt klart haft sina törnar, men slutat gott iaf :)

Vad önskar du att du gjort mer? Plannerat bättre :)

Hur tillbringade du julen?
Hade världens bästa mysmorgon hemma hos Petter, öppnade morgonjulklapparna, kollade på klappsnapparna (julkalendern) och mös :) Sedan firade jag med mormor, mamma och slutligen Petters familj igen.

Favoritprogram på tv? Hmm.. det enda jag har följt är väl idol, annars gossip girl.

Största musikaliska upptäckten? Adele och Bieber.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Började dagen med att tatuera mig, en tatuering tillägnat personen jag älskar och avgudar, mormor. Sedan blev jag firad i dagarna två med både amerikansk chokladtårta och tårta från cheesecake factory. Unnade mig själv presenter, långa naglar och fick ett superfint armband av mina roomisar. Roliga fester, utgång, strippklubb (!)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? En massa pengar på banken hade inte varit dumt, sen hade jag gärna sluppit tråkiga stunder som funnits under året.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Kanske lite mer fixad än vanligt, i och med USA och att jag blivit fast anställd så har mjukisbyxorna åkt av och lite finare kläder på :)

Vad fick dig att må bra? Halvåret på andra sidan jorden var välbehövlig.

Vem saknade du?
Petter såklart, men även vänner och familj.

De bästa nya människorna du träffade? Alla underbara människor i SB, men mina barn Jenny och Ellen hör nog till favoriterna 


Årets hetaste? chuck bass är fortfarande hetast, speciellt sen han skaffade hund och grät ;)

Årets största kärlek? Samma som sist ♥

Årets snällaste?
mina fina vänner och min fina familj :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2011? inte vad jag kan komma på

Vad var din största framgång 2011? Mitt jobb som grafisk formgivare.

 

Åkte du utomlands 2011?
Jag har stått på svensk, finsk och amerikansk mark :)

Drack du mycket alkohol 2011? Jo, iallafall första halvan av året.

Gjorde du något du skämms för? Nej.

Vilken var din största lögn? ingen vad jag kan komma på?

Hur mycket pengar spenderade du 2011? alla

Vad är dina planer för 2012? Börja planera inför vårt husbygge, spara pengar samtidigt som det ska unnas lite oxå :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden!

2012-01-24 @ 12:16:47
Postat av: Theresan

Du har fått ett blogg award av mig ;)

2012-03-05 @ 19:09:53
URL: http://theresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0