Dag 22 – Det här upprör mig

Det finns mkt som upprör mig.
Jag avskyr när människor utnyttjar andra som inte förstår att de blir utnyttjade, eller helt enkelt inte kan försvara sig. När personer i högre possitioner blundar och inte gör deras jobb, och sedan skyller ifrån sig. När hjälp som borde finnas uteblir pågrund av dessa personer. Människor som inte kan sätta sig in i andras situation. Människor som spelar oförstående fast de vet att de inte gjort tillräckligt. Sånna människor önskar jag verkligen all olycka i hela världen. Fy fan jag vill bara spy på sånna människor. Ett jobb borde man få för att man är kompetent på alla plan, inte pga. regler eller för att det är svårt att avskeda någon. OMPLACERA IDIOTERNA! en person som kanske var kompetent när denna började sitt jobb kanske inte är kompetent längre efter 30år?
nåja, det här är bara en sak som upprör mig. Och jag orkar inte ens skriva om allt annat, då kommer jag bara vara på dåligt humör hela dagen.
Kommentarer
Postat av: helena

har du glömt oss som inte har facebook??? va va va :)

2011-03-25 @ 07:18:37
URL: http://www.helenakblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0