Dag 18 - min favoritfödelsedag

Jag har nog ingen favortitfödelsedag, när man var liten så var det juh såklart jätte spännande och kul att fylla år, och även om jag fortfarande tycker att det är roligt så är det juh inte direkt samma sak. Några av mina senaste födelsedagar har sett ut som följande;
  • Min första födelsedag i Ume firade jag själv, var ensam hemma och tyckte väldigt synd om mig själv då. Detta löste jag genom att köpa tårta och blommor och sedan trycka i mig tårtan på kvällen ;)
  • Förra året spenderade jag min dag tillsammans med mina vänner, dom överraskade mig med fika och hjälpte mig sen att måla om mitt stundentrum halva natten.
  • Många födelsedagar har det varit fest tillsammans med en massa vänner.
  • Min senaste födelsedag spenderade jag här i Santa Barbara tillsammans med både nya och gamla vänner. Och firandet av mig varade i dagarna 2, eller kanske 3 ;)
Den födelsedagen som jag tycker om lite extra mkt var den när jag blev väckt tidigt på morgonen, in kommer världens finaste vänner, med världens finaste låt. Jag garvade och grät halva morgonen, för att det är världens bästa film och för att dom är världens bästa vänner.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag minns när du fyllde tolv och det var -46 grader ute. Du ville promt till skolan för att inte missa födelsedagssången. Mitt x skjutsade dig och när du kom hem var du väldigt nöjd eftersom de få närvarande eleverna hade sjungit och hurrat hela två gånger för dig. Kram hjärtat!

2011-02-21 @ 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0