Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

Okej idag blir det inga outfit bilder för jag har använt för mkt kläder.
Dagen startades i;
  • Gråa mjukisbyxor från rönnish
  • rosa linne från nike
  • svart huvtröja från fox
Sen böt jag om innan skolan började, då blev det;
  • svarta jeans från HM
  • rosa tshirt från fox
  • och svart huvtröja från fox
Sen hoppade jag i träningskläderna;
  • svarta byxor från nike
  • träningsskor från nike
  • rosa tshirt från fox
  • grå mjukiströja från nått märke på stadium
Sen hoppade jag i skolkläderna igen, med lite variation;
  • svarta jeans från HM
  • svart tshirt från fox
  • svart huvtröja från fox
Och nu har jag bytt om till mjukiskläder igen;
  • gråa mjukisbyxor från nike
  • samma svarta tröja från fox
  • samma svarta huvtröja från fox

Dagen har flytit på bra, detta har jag hunnit med;
  • 0700 vaknade och åt frukost
  • 0800 befann mig på föreläsning
  • ca. 1030 skypade med Petter som fick öppna sitt alla hjärtansdag paket :D
  • ca. 1230 slutade skypa och for till gymmet med Ellen och Jenny, där gjorde vi;
  1. Gick till rummet där dom mäter kroppsfett, muskler, längd, vikt osv. på en. Blev possitivt överraskad av mina resutat. Tydligen så är USA lite utav tjockholmen. Ska bli spännande att se vad resutaten visar innan vi åker hem.
  2. Gick på yoga
  3. Sprang 2 varv runt stadion
  4. Gick hem (våran sämsta träningsdag hitils kan jag lova)
  • ca. 1400 Duschade och åt lite nudlar till lunch
  • Gjorde lite finjusteringar på skolarbetet
  • ca. 1600 gick till skolan
  • ca. 2100 kom hem
  • 2115 Skypade med Petter
  • 2145 åt middag bestående av banan, yougurt och flingor.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0