26/10 2009

Jag har under helgen lyckats läsa 1425sidor, Magdalena Graafs "det ska bli ett sant nöje att döda dig", Jenna Jamesons "att älska som en porrstjärna" och Stephenie Meyers "så länge vi båda andas".
Av hela twilight serien så måste jag säga att bok 2 och 4 helt klart var bäst, och snart kommer andra filmen *wiiie* ;D

Sen har jag även hunnit med att mysa med finaste Kajsa, vi såg "män som hatar kvinnor" och tröck godis.
Jag har även tvättat 5st proppade Ikea påsar med kläder, vilket får mig att fundera;
Om jag har så mkt tvätt så borde det betyda att jag har lika mycket kläder, MEN hur kommer det sig då att jag aldrig har något att ha på mig? har suttit och drömt mig bort på diverse online shops, lagt en massa varor i kundkorgen för att lika snabbt stänga ner hela sidan.

Förra helgen var min kära och absolut bästa mormor och lillebror på besök, vi åt god mat, gick på stan, slappade framför tv'n med en massa gotta och bara tog det lugnt :) min snälla mormor köpte mig även nya supersköna nike byxor, en huvtröja (har en likda dan rosa sen tidigare) och tshirt från warp och den snyggaste mössan i historien, en chock rosa dakine. Och dom här kläderna har jag fullkomligt levt i sen jag fick dom.



Ikväll kommer min fina systeryster (Jojjo) och ska bo hos oss under veckan :)
Sen på torsdag bär det av upp till Kalix igen! Det är länge sen jag har varit upp så här ofta. Jag tror inte att jag var hem en enda gång förra året mellan sommarlovet och jullovet och nu är det bara några veckor sen sist, typ 2? Men jag klagar inte, Kalix är mys :) Sen innan jul så blir det juh faktiskt ytterligare en kalix visit, då sötaste Noah ska döpas, och som blivande gudmor så går det juh bara inte att missa det ;)

Jag har även hunnit lägga upp endel bilder från Jordanien och Syrien, det är långt från alla bilder som finns, men jag orkade inte lägga upp fler just nu. Sen har Boel nästan alla bilder från Syrien, så jag måste få tummen ur och ta med mig ett usb och föra över dom så jag oxå har dom :) Så ni kan iallfall räkna med en uppdatering i Syrien albumet :D



Kommentarer
Postat av: Mormor

Äntligen kom dom! Ha det gott och så syns vi på några dagar. Kramar

2009-10-27 @ 08:25:10
Postat av: mamma

Vilka fiiina bilder... och man förstår varför du varit helt slut! Det är många riktigt bra foton, spara dem. Men du visar ju inte en endaste kamelbild...??? om jag inte missat dem kanske... du som sa att du hade tre tusen!

2009-10-28 @ 10:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0