..........................................................

Idag har varit en bra dag, eller iallafall mindre emo dag :)
Solen har lyst och jag har till och med klätt mig i gult och guld! som solen :) Perry tyckte jag var fin :)
Började dagen med frukost och mys på balkongen med Jonna Spiik, den cyklade jag till skolan med min guldcykel ;)
Träffade tjejerna som jag ska åka till Jordanien med och planerade och svammlade :)
Fatta hur härlig min sommar kommer bli :D

Efter yran när jag åker hem till Kalix så ska jag vara mosterledig med Therese och guldklimparna :) ända fram tills den 17 Juli då åker jag till Jordanien, är där i en månad och åker sen över till Syrien på lite mer än en veckas semester :D
Sen hem till Kalix för lite sista mys innan skolan börjar igen :)

Livet är inte så dumt alltid ;)

På minus sidan står juh dock fortfarande att jag saknar mina pälsklingar :( suck och stön.
Men förhoppningsvis så kommer dom hem till mig om två veckor :) längtar!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0