mot nordpolen :)



Åter igen en dag då jag är fylld av possitiv energi :D
Har rensat på vindan, och insett att jag är sämt på att slänga saker.. tanken "kan vara bra att ha" passerar alldelens för många gånger genom mitt huvud.  Frågan är hur jag har tänkt få plats med allt på 20,9kvm? Det löser sig är mitt bästa svar ;) Känns bra att ha börjat packa ihop lite smått, nu längtar jag bara efter ngt eget, ngt som är mitt. Köpte även min första möbel idag :) en ektorp fotpall som matchar min ektorp soffa, det kommer bli perfa!

Imorgon åker vi hem till Kalix över jul och nyår :) Aston är rätt ivrig på att se vad tomten (husse&matte) har i säcken ;) sötpellen.  Så mellan den 18 dec och 6 jan är jag tillgänglig för dater även om jag kommer jobba rätt mkt, men då får ni kika in på buketten istället och säga hej :)

Annars så känns det som om allt går min väg :) fick ett studentrum i Neams korridor, så det är bara 4 rum emellan oss, och snart kanske även Fiso flyttar in och då blir det bara 3 rum emellan henne och mig :D
Jag har fått ett jobb som jag är jätteglad över, och mitt humör är på topp just nu :) Det var längesen jag kände en sån lycko känsla i hela kroppen :D



Kommentarer
Postat av: Mamma

JAg tror att det blir jättebra i dina 20,9 m2!!!

Idag har tomtemor börjat sticka nå´t... men jag säger inte vad. Kör försiktigt!!!!!!!!!

2009-12-17 @ 19:21:02
Postat av: Bitte

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR önskar Bitte och B-G.Kram

2009-12-18 @ 23:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0