.....

Idag är jag inte lika bitter som igår, kanske beror det på solen eller så kanske det beror på det underbara sällskapet?
Dessutom förtjänade jag (Man måste unna sig Jonna Spiik ;) ) chinamat eftersom att jag var så bitter..
Efter myset med Helena och Mia igårkväll så var mitt humör redan mycket bättre :D vi skrattade, åt snask och såg på saw 5 (ni läste rätt) den var förövrigt inge bra, tur att vi hade fullt upp med att prata om annat ;) är såå glad att vi allihopa hamnade på samma jobb för gud vad det hade varit tråkigt annars :)

Idag väckte Ares mig cirkus 0615 och jag ville döö.. MEN jag tror att han hade en plan för solen lös och jag fick genast massor av enerigi och livsgläjde :) Gick ut på en liten promenad och for sedan till Therese och co/.
Vi åkte ut till Karlsborg och satte oss vid "'älven", solade, byggde snögubbar och grillade korv.
Sen for vi iväg till Ponde en sväng och kollade på alla djuren, söt Saga gav hästarna godis och red även en sväng :) hon är så duktig sååå :)

Käkade en supertidig middag då vi kom hem, var så sjukt hungrig :) tur att portionerna frå china är stora, för jag fick då mig minsann chinamat (det som blev över från igår) till middag idag igen :)

Ares är hur glad som helst och så lycklig när jag är hemma och myser med honom :) han verkar börja må lite bättre nu, han har behållt all mat och jaaaa ni som är hundägare vet juh hur man ser att magen börjar fungera ;)



Nu vill jag bara att Petter ska komma hem så jag och Ares kan bli helt fria från våran bitterhet :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

the bitternez will continue a few more days ;)

tur att jag tycker om att vara bitter med dig.

2009-04-13 @ 22:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0