.....

I tisdags åkte jag till happis och hämtade min kära emmsi :) vi mös och snackade skit, och tog våran kvällsliga/nattliga promenad på graven. dock så lyckades vi inte slutföra våran uppgift att tända ett ljus och gick därifrån hand i hand och sa åt oss själva; gå sakta, få inte panik! vi åt även riktig kinamat från elegant ;)
Igår åkte vi till lule med K-A och Adam, åt på waldorf, fikade och shoppade lite.. för min del blev det ytterst lite (ett nagellack för 25kr). yepp.. 

Inatt har jag sovit jätte dåligt, bara en massa konstiga drömmar och förtvivlan.
Har varit trött och frusen hela dagen, inte ens halvtimman i solariumet fick mig varm..
nåja, var hos frissan i morse och klippte bort barret, det behövdes kan jag tala om! har inte klippt mig sen i sommras och mitt hår har juh som ni läst slutat växa. Så förhoppningsvis så slutar det gå av nu och blir lite längre :)
Blev rätt kort, har ingen bild men om ni inte har tid att vänta tills ni ser mig irl så kan ni gå in på mormors blogg och kika :)
Har även hunnit med att mysa med Therese och Saga, vart med mormor till granån, handlat mat och gjort mig en omelett :)

Kvällen skall spenderas i lugn och ro.
Längtar efter ume, Petter och Aston ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0