.....

Idag har jag inte fått mkt gjort!
Vaknade vid nio och somnade om, vaknade igen vid 11 och förstod inte varför Ares varit så gudomligt snäll och låtit mig sova ut? Han är så söt Ares, han "skrattar"   ( typ som på den här bilden) varje gång jag kommer hem, varje gång vi vaknar på mornarna och varje gång vi ska gå ut eller mysa :) hahaa. 
Har försökt fånga hans skratt på ett foto hela dagen, men alla bilder blir så suddiga då han rör sig samtidigt så ingen bild blir nå bra..

Hyrde en film igår som jag aldrig såg, så jag kollade på den idag efter jag vaknat istället..
Åkte och solade, lämnade tillbaka filmen och har nyss tvättat bilen :)
Ska fara till happis och hämta min älskade Emmsi senare, ska bli skönt att bara skratta och snacka skit ;)

Har inte varit bitter en enda gång idag bara så ni vet ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0