Bröllops helg <3



Har haft en superbra helg :)
30års festen blev ett bröllop, men det var ingen nyhet för mig ;) Dock hade jag en mormor som jag var tvungen att ljuga för under en veckas tid, så inte kunde jag skriva ngt i bloggen heller för den delen :) Har varit otroligt svårt att hålla det hemligt, och flera gånger har jag varit påväg att ringa mormor och fråga ngt kring bröllopet. Men jag lyckades ändå ganska bra måste jag säga :)

Vi åkte upp till Kalix i torsdags, åkte till Therese och mös :) Sen kom Emmsi och vi for till Marie som är tjock :) åtta veckor kvar bara tills bebben kommer :) Hälsade på moffe och Lena som dagen efter tog flyget till Palma.
Fikade med Mia på buketten och blev charmad av söta Alxander. + att Saga är SUPER gullig!
Helt seriöst så har jag nog aldrig varit så sugen på en bebis som då, mamma gav mig rådet att åka hem till Umeå igen.
Väl hemma så måste jag nog faktiskt säga att det funkar, och dessutom så har jag juh redan en bebis, sötaste Paston ;)

På fredagen han jag även med att vara på buketten och göra lite dekorationer till bröllopet, göra en intevju till B-uppsatsen och duka och ställa iordning inför lördagen på grytnäs herrgård :)
På lördagen var klev jag upp tidigt och gjorde mig iordning innan jag for till frissan och hjälpte Petra, sen till grytnäs och göra det sista inför kvällen. Tog emot alla gäster tillsammans med Petras vän Therese, och sedan var vigseln och festen igång :) Hade en jätte rolig kväll och kring 0200 tiden for jag och Petter hem.
På söndagen sov vi ut och tog det lugnt hela dagen och kring 1800 hämtade vi upp Fiso och Herman (som var en finsk dvärgspets när han var liten) och for hem till Ume igen.

Väl hemma i ume igen så har jag inte gjort så mkt alls, gått långa promenader med Aston, gjort ytterligare en intervju till B-uppsatsen, umgåtts, suttit ute i solen med Neam och käkat glass osv. Just nu för tillfället så är jag proppmätt! Jag, Petter, Neam och Nippe har precis grillat och ätit gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0