pump.

Har varit på ett jätte bra pump pass ikväll :) är helt skakis i kroppen, speciellt armarna, så jag skriver detta med stor möda ;) hahaa. Ska alldelens strax hoppa i duschen och sen tvinga mina pälsklingar till mys och film ♥
Är ledig imorgon vilket är välbehövligt eftersom att min motivation är väldigt låg inför hela den här terminen, bara saminarium och inlämningsuppgifter (minst en gång i veckan) om vem som har bråkat med vem, pippat med vem, och så en massa teorier därimellan. nääe usch och fy. Imorgon hoppas jag på att få vakna av att solen skiner in genom fönstret, äta en god frukost och sedan fara på bodybalance m. Fiso och därefter kopiera hela dallas boken som skall vara läst tills på tisdag.Jag har stora planer på att rymma m. Petter till fjällen, men jag antar att jag måste ta med mig den kopierade boken dit :/ urk.

image263
Kommentarer
Postat av: :)

vad fint du gjort här på bloggen

2008-02-13 @ 14:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0