:D

image377

Ännu en fantastisk dag :)
Vaknade utvilad innan 0800, solen sken och livet var härligt!
Här på istidsgatan 44 har musiken varit på högsta volym och jag har dansat omkring i lägenheten med fönstrena och balkongörren på vid gavel.. Kände att detta var en städar dag och storstädning blev det.
Har hunnit göra massor, dammsuga, skura, dammtorka, vikt tvätt, diskat, bytt och fållat gardiner, friserat och sett till att mina blommor mår bra, jag har till och med putsat mina fönster! de ni ;)
Har varit ute och njutit av solen som värmde som aldrig förr, och nu ska jag ta och skämma bort mig själv och ha lite hemma spa innan jag ska ta ännu en promenad, snälla Fiso har bjudit mig på middag ikväll :)
Hon ska göra hemma gjord palt, vilket kommer bli spännande ;) hahaa.

Dessutom så kommer pälskling x2 vara hemma inom 5h :D
Kan inte beskriva hur mkt jag längtar efter dom, blir kram&puss kalas när dom kommer hem ;)

Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0