13/14

Var 2013 ett bra år för dig? Året har varit hur bra som helst, nästan alla önskningar och förhoppningar som skickades upp med förra årets khom loy lyktor har besannats, eller åtminstone påbörjats :)
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? Ja det gjorde jag.
 

Var var du när 2013 började? Hemma hos oss :)
 

 

Var var du när 2013 slutade? Även iår var vi hemma hos oss :)
 
 
 
Höll du dina nyårslöften 2013? Inte alla, men nästan :)


Har du några nyårslöften för 2014?
 
Jag kommer nog låta mina löften från förra året att stå kvar och lägger till några;
 
- Ta mig tid för min kreativa sida.
- Planera bättre och ta tag i saker direkt. 
- Ta avstånd från personer som inte ger ifrån sig bra energi. 
- Försöka bli bättre på att sluta bry mig om saker och personer som jag inte kan påverka.
- Säga ifrån.
- Försöka blir en "spara" och köpa smart
- Ta mig mer tid för vänner som faktiskt ger mig massor av energi
- Ta mig tid för mer vardagslyx, mini spaa och avkoppling.
- Avsätta mer Aston och Molly tid, och vara konsekvent.
- Fortsätta att vara ute mkt.
 
- Röra på mig mer.
- Försöka att bli bättre på att njuta av stunden och inte hela tiden fundera på vad som ska hända härnäst.
  Skulle nog vilja påstå att jag både är nöjd med livet samtidigt som jag aldrig är nöjd. 
- Kanske ev. sluta med sötsaker fram tills sommaren. Men vi får se ;)
- Spara pengar till att resa, i den mån som är möjligt.
- Hitta något som verkligen laddar mina batterier
 
 
Är det något du saknar år 2013 som du vill ha 2014? Det var ju det där huset! Nu har vi iallafall lagt ett bud på ett, så vi får se vad som händer :) 
 
 
Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt datum.
 
  
Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget speciellt här heller.


Bästa köpet? Har ju försökt vara en spara, så måste säga inget speciellt här heller.
 
 
Vad spenderade du mest pengar på? Frisören? Hundarna? Pyssel? Mat? Vet faktiskt inte.
 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Måste säga att 2013 har varit ett jätteglatt år, mycket skratt och bra humör i det här huset :)
 

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2013?
Boyce Avenue - Mirrors, Faithfully osv.
American Idol Candice, Angie och Kree
Avicii - Wake me up, hey brother
Mumford & Sons - I will wait
Håkan Hellström - Valborg
Miley Cyrus - When i look at you
Rita Ora - RIP
Gloriana - Cant shake you
Stella sisters - telescope, ho hey
Zedd - Clarity
Hayden P - Love like mine
Robin Stjernberg - You
Adele - Make you feel my love
 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har nog varit gladare i det stora hela :)


Vad önskar du att du gjort mer? Inget speciellt faktiskt.
 

Hur tillbringade du julen?
På morgonen träffade jag Therese, Jimmy och barnen. Sen var vi hos Petters föräldrar, åt god mat och öppnade lite julklappar. Efter middagen så for vi till mormor där mamma m. fam och morbror m. fam var. Fikade och öppnade ännu mer julklappar :)
 
 
 
 

Favoritprogram på tv? Nashville, American Idol, Hart of dixie. Har även plöjt alla dexter, big bang osv.


Största musikaliska upptäckten? Stella Sisters, Boyce Avenue


Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Hade nog kalas hemma :)
 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Säger som förra året, en massa pengar på banken hade inte varit dumt. Lite resor är ju alltid kul, och en sak till som inte hann hända :)


Hur skulle du beskriva din stil år 2013? Bytt hårfärg till ljusbrunt för att sedan känna mig grå och trist. Så nu är det nån mörkbrun variant :) Har nog kvar samma klädstil som alltid, men har däremot skitit i att sminka mig nästan hela året, skönt!
 
 
Vad fick dig att må bra? Min familj, vänner och vovvar :)
 
 
     
Vem saknade du? Alla som är tjuriga och inte vill flytta till Umeå.


De bästa nya människorna du träffade? Kanske mina pysselkompisar?
 

Årets hetaste? Naya Rivera


Årets största kärlek? Samma som sist ♥
 


Årets snällaste?
 mina fina vänner och min fina familj :)

 
Vad var din största framgång 2013? Samma som förra året. Har vågat säga ifrån, har vågat ta avstånd, har vågat vara mig själv fullt ut. 
 

Åkte du utomlands 2013? Jag åkte med Petter, Helena och Erika till Spanien. Och fick uppleva dåligt väder, äcklig mat och en magsjuk Petter. Nåja, det kan bara bli bättre ;)

 

  
 
Drack du mycket alkohol 2013? Nepp
 


Gjorde du något du skämms för? Nej.



Hur mycket pengar spenderade du 2013? Borde ha sparat mer.



Vad är dina planer för 2013? Inget hus byggdes under 2013, förhoppningsvis så ska det däremot köpas ett och renoveras istället :) Och kanske något mer :) 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0