Nytt år :)

Var 2010 ett bra år för dig? I det stora hela så ja :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? Började året med att bo i studentrum (det hade jag aldrig gjort förr), sen hips vips så hyrde jag hus (har aldrig heller hänt), besökte Cypern med Spiiken (hade aldrig rest med Spiiken och aldrig till Cypern).

Var var du när 2010 började? I Gammelgården med en massa vänner

Vilka var du med?
Blandad kompott :)

Var var du  när 2010 slutade? På tolvslaget låg jag och Petter i sängen med Aston och väntade på att raketerna skulle sluta smälla :) Aston var inte så jätte ängslig av sig så det var mys :)

Vilka var du med? Vi var i Olle och Monicas stuga i Rimobäcken, så det var dom, jag + Petter, Petter's päron, Aston + 6 hundar till :)

Höll du dina nyårslöften 2010? Gav nog inga egntligen.

Har du några nyårslöften för 2011?
Nej, jag håller dom ändå inte :)

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Jag hoppas att jag efter min USA resa antingen hittar ett bra fast jobb, el. att vårt företag har börjat rulla på bra :)

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 29 april

Har du varit sjuk eller skadat dig?
nopp inte mer än vanligt.

Bästa köpet? Resan till Cypern var välbehövlig! :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningarna ligger fortfarande högst i topp, trist.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jo :)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Gubben i lådan, Love the way you lie, with or without you, sacrifice, neaver easy, från och med du.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har gått upp och ner som vanligt. Kanske lite mer depp ?

Vad önskar du att du gjort mer? Prioriterat mig själv. 

Hur tillbringade du julen?
Vaknade upp hos Petter, åkte till mormor, sen till morfar, sen till mamma, sen till mormor igen och sen tillbaka till Petter.

Favoritprogram på tv? Har knappt sett på tv, men Maria Montazaami är bäst :)

Största musikaliska upptäckten? inget nytt på den fronten

Något du önskade dig och fick? Jajjemän :)

Något du önskade dig men inte fick? allt blir inte alltid som man tänkt sig.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag målade mitt studentrum med mina bästa vänner hela jäkla dagen/kvällen/natten. Dom överraskade mig med fika och på kvällen tog jag pause och åt på tapas med petter.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Absolut.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? hmm.. Inte lika mkt myskläder som annars kanske? :)

Vad fick dig att må bra? olika :)

Vem saknade du?
Saknade nog mitt ♥ mest.

De bästa nya människorna du träffade? Jag gillar juh inte nytt folk så ;) hehe.

Årets hetaste? chuck bass är nog fortfarande hetast ;)

Årets största kärlek? Paston ♥

Årets snällaste?
mina fina vänner och min fina familj :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2010? nepp

Vad var din största framgång 2009? mitt exjobb.

Åkte du utomlands 2010?
Jag har stått på svensk, finsk, tysk och cypriotisk mark.

Drack du mycket alkohol 2010? nej det blev rätt lugn på den fronten :)

Gjorde du något du skämms för? Nej.

Vilken var din största lögn? ingen vad jag kan komma på?

Hur mycket pengar spenderade du 2010? alla

Vad är dina planer för 2011? Börjar med att åka till USA och sen får vi se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0