Dag 1 – Presentera mig själv.

Glömde publicera den här igår, men eftersom att jag gillar listor, så ska just en sån ska få presentera mig oxå ( det är inte för att jag helt enkelt inte vet vad jag ska skriva).

Vad heter du? Malin Evelina Englén
Vart bor du? Jag bor både i ett hus ute på landet i umeå, och för tillfället så bor jag även i en lägenhet i santa barbara
Trivs du där? Jajjemän :) huset kanske är lite bättre än lägenheten dock ;)
Brukar du läsa horoskop? Om det är horoskop i tidningen så läser jag det.
Har du körkort? Jepp, du får till och med övningsköra med mig nuförtiden ;) 
Äger du några Converseskor? Jepp, köpte faktiskt nya för några dagar sen
Favoritdjur? Hund såklart :) men jag skulle gärna vilja ha en häst oxå.
Vad spenderar du dina pengar på? Just nu så kostar boende och skola mest :)
Senast du satt i en storlokal: förutom uppropet på SBCC så var det väl med Petter under Magnus Betner i umeå.
Festar du mycket? Nej, jag är rätt lugn.
Sprit, cider, vin eller öl? Cider, vodkalime och ett försök till att dricka rödvin då och då (det går inge bra).
Antal kuddar i sängen? I ume så finns det 4st och i SB finns det bara en, men jag kompenserade och köpte en hög iaf :)
Kan du baka bullar? nånii, klart jag kan.. gör är väl en annan sak ;) fast jag har faktiskt blivit rätt huslig på sistone.
Har du varit med i scouterna? Nää, men jag hade lätt platsat :) jag är händig, logisk och gillar att vara ute :)
Bläck eller blyerts? Bläck.
McDonald’s eller Burger King? helst ingen hamburgare eller strips alls.
Är du allergiskt mot något? Vissa hundar reagerar jag på.
Äger du ett busskort? Ja, SBCC studenter åker gratis på sitt studentID och sen har jag ett tomt från umeå.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Har inte druckigt(?) mjölk på lite mer än 12år.
Hur ser du ut idag? Började dagen i linne + shorts, sen byxor och kofta och nu sovshorts och linne.
Har du haft sex idag? Nej.
Nästa mål i ditt liv? Just nu: klara skolan, sen: Jobb måste fixas
Vad såg du senast på tv? jadu, mtv måste det nog ha varit.. ser aldrig på tv.
Hur svarar du i mobilen? Bero på vem, Okänd: Evelina Känd: Hej el. hallå Helena A: ahlå osv. osv.
Vem ringde du senast? Jag ringde nog mormor eller petter sist
Antal timmar sömn inatt? rätt många :) emmsi väckte mig (harnog aldrig hänt).
Vad innehåller din favoritnattmacka? källarrökt skinka, osten krutrökt + sallad och gruka.
Låt som fastnat i ditt huvud idag: Kärleksvisan - Sarah Dawn Finer
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja
Har du gråtit de senaste 48h: Jo, när jag webcamade med Jonna och kände efter hur mkt jag saknade henne och Helena så fällde jag en tår eller tusen.
Senaste köpet: julgranskula/julgransfågel;)
Sagt “Jag Älskar Dig” idag: Ja, fler gånger
Saknat någon idag: förmodligen
Första inhandlade skiva: Ace of Base
Första piercing/tatuering: i navlen (piercing) och på ryggen (tatuering).
Senaste dusch: imorse
Senaste glass: snickersglass (lunchen den dagen).

Ja så vad har ni då fått veta genom den här listan?
Jag heter Evelina, fyller snart år, bor i ett hus med Petter och Aston, men just nu så har jag rymmt hemmifrån för att plugga i Santa Barbara.
Jag har köpt nya skor, dricker inte mjölk och är nästan aldrig full, jag gillar att vara ute och har strosat omkring i shorts och linne idag. Jag är en riktig känslo människa och älskar alldelens för mkt. Jag kallas av både släkt och vänner för julhitler, och det är väl kanske därför jag köper julgranskulor i usa när det är +26. Just nu så saknar jag dom där hemma enormt mkt, men det är tur att msn och skype finns, det är som plåster på såren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0