Valentines day

hehe, jag tyckte bilden var lite rolig så dem fick inleda det här inlägget ;)
Trodde alla hjärtansdag skulle vara jätte hypat här i USA, men det är de inte. Nog för att det är mer än hemma, men inga mängder. Och nu vill ni kanske veta vad jag har gjort idag? Jo jag tänkte väl det.
Mamma och mormor ringde och väckte mig 07.40. bra tid tyckte tydligen dom ;) så vi pratade ett tag, sen åt jag frukost och började göra en massa läxor (jag hade en miljon fram tills för några minuter sen).
Sen skypade jag med Petter ♥ tydligen så har han skickat ett alla hjärtansdag present med posten, men än så länge ekar det tomt i brevlådan. Jag var juh däremot ute i god tid och skickade hans alla hjärtansdag paket för typ 2 veckor sedan, och det bästa av allt det kom it tid. MEN tror ni inte att posten hann stänga idag innan han hann hämta ut det, såklart.
Det som egnetligen är roligaste med hela den här paket grejjen är att vi typ ALDRIG NÅGONSIN har firat alla hjärtans dag med en massa paker och blommor, jag tror knappt att vi firat den alls. Och så nu från ingenstans så har vi båda två skickat paket med en massa kärlek i (ja, eller iaf i mitt.. jag vet juh inte vad jag ska få ännu).
Resten av dagen har jag tillbringat vid datorn, har sammanlagt gjort;
  • 1 quiz
  • 2 sammanfattningar av två kapitel
  • 3 photoshop uppgifter
  • 1 webdesign uppgift
  • 1 uppgift i grafisk design 1
  • 1 MEGA uppgift i grafisk design 2
kl.19.40 USA tid så var jag äntligen klar med alla uppgifter, och jag kan då tala om att det inte är nå världsklass på nån av mina alster. Men nu kan jag förhoppningsvis pusta ut i nån dag tills nästa lass kommer.
Nu ska det lagas middag, ätas oreos och lyssnas på Bieber ;)
hej svejs!
Kommentarer
Postat av: Mormor

Duktigt gjort! Jag är så stolt att vara din mormor.

Älskar dig av hela mitt hjärta. Kram!

2011-02-15 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0