Dag 20 – Den här månaden.

Den här månaden har jag:
  • Bott i USA (över en månad till och med).
  • Pluggat en massa, och fått mitt första A (MVG på uppgifter hemma räknas inte).
  • Spelat lite beerpong ;)
  • Träffat en massa nya människor
  • Doppat fötterna i Stilla havet
  • Legat på stranden, solat och läst en bok
  • Varit på bio hur mkt som helst (iaf om man jämför med andra månader).
  • Skypat hur mkt som helst :)
  • Fått paket hemmifrån
  • Ätit amerikanska hamburgare och amerikansk pizza (dom är inte så speciella, men då har juh jag aldrig varit ett fan av hamburgare och pizza heller).
  • Saknat en massa människor hur mkt som helst.
  • Drömt en massa om framtiden
  • Njutit av att vara på andra sidan jorden.
  • Unnat mig
  • Förtjänat
  • Fyllt 24 år :)
  • Ätit amerikansk tårta och cheescake
  • Fått en KTM
  • Samlat ihop en massa minuter och en massa mil (min och Petters träningstävling).
  • Ätit hur mkt nudlar som helst (som Ponde tiden all over igen).
  • Blivit överlycklig av postat lösgodis (fick brainfreeze, fast av sockret, fyy).
Nu kommer jag inte på nå mer :) pusshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0