Dag 16 – Min första kyss.

Min första kyss kom i 6:an och var nog inget speciellt egentligen, tänker jag tillbaka så är det juh såklart att det var pirrigt då. MEN nog har jag varit med om andra situationer där första kyssen har varit ÄNNU mer pirrigare än så ;)
Första kyssen med min prins var tusen gånger pirrigare ;) och nu säger jag inte bara det för att det ska låta sådär gulligt, romantiskt och som om att allt är så perfekt med honom. Det är bara sanningen, det var sjukt mkt pirrigare med Petter första gången vi kysste varann. Jag hade juh trånat efter honom i säkert flera veckor, tutat honom i örat och trott att min chans var över, så när vi började närma oss våran första kyss så höll jag på att dö :D
Sen har det juh såklart funnit andra personer där en första kyss har ägt rum som oxå har varit väldigt pirriga, det är det väl egentligen nästan alltid när man är kär?
Just nu så önskar jag iaf att jag fick kyssas på riktigt med min prins, skype kyssar är inte lika bra som vanliga hederliga kyssar ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0