Dag 15 – Mina drömmar.

Just nu så drömmer jag om;
  • sommaren, för då ska jag:
  1. lära mig att köra enduro på riktigt (hjärtat har juh köpt en egen åt mig nu).
  2. åka runt på kvällarna och kolla på hus och tomter.
  3. ligga i sängen och bara mysa med mina fina killar.
  4. umgås med alla mina underbara och fantastiska vänner/familj.
  5. sätta igång och planera eventuellt husbygge/renovering.
  6. grilla och dricka vin.
  • att att äga ett framgångsrikt lavin tillsammans med min fina spiik och aurora.
  • och fram tills dess att jag kan leva på lavin så drömmer jag juh såklart om att hitta ett jobb nu när jag kommer hem som jag både trivs med och tjänar nog bra på så att jag kan lägga undan pengar inför framtiden.
Om man ska drömma ännu större så skulle jag juh såklart vilja;
  • att alla mina vänner och min familj bodde i ume.
  • att lavin blev framgångsrikt nu, helst nyss.
  • att jag blev bäst på enduro.
  • att jag hade ett jobb där jag tjänar bra + att jag hade hur mkt tid som helst till familj och vänner.
  • giftemål och barn, kanske inte just nu, men sen iaf.
  • att vi hittade en helt perfekt tomt och byggde ett helt perfekt hus jätte snabbt.
  • att vi hade tid med en till hund, gärna en beagle. En till mini paston går oxå bra.
  • att jag hade en stuga i kalix skärgård, och att jag hade jätte lång semester. Fast om alla flyttar till ume så behövs iofs inte det.
hmm.. ja det var lite om vad jag drömmer om just nu. Hur snabbt drömmarna kommer uppfyllas får vi väl se :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0