Dag 13 – Den här veckan.

Den här veckan har jag:
  • tagit fel buss och fått åka ett varv runt hela goleta och isla vista. Bussturen tog väl typ 1h och 30min eller så.. dvs. inte kul! sen när jag väl kom fram till crossaffären som jag skulle på så var den stängd.
  • åkte ner dagen efter, men då hade dom inte grejjerna jag ville prova hemma.
  • gått på stan för att shoppa och glömt mina kort hemma.
  • varit på gymmet utan mp3 spelare och utan handduk (man får inte använda gymmet om man inte har den med sig).
  • eftersom att jag glömde handduk så fick jag bara använda crosstrainern, och självklart så glömde jag även att slå på pulsklockan (jag och Petter har en tävling om vem som tränar mest, och våran hi tech pulsklocka håller reda på allt).
  • sprungit runt stadion på kvällen och halft dött för att jag har så dålig kondis.
  • legat på stranden en snabbis (jag blir för rastlös så jag pallade inte nå länge).
  • använt ett par nya skor och fått skavsår.
  • gjort läxor.
  • varit på lektion.
  • skypat med Petter, drömt, skrattat och planerat.
  • gjort fula grimarser i webcamen till jojjo.
Den här veckan planerar jag att:
  • göra ännu mer läxor.
  • ha online lektion + en vanlig lektion.
  • med flit ta bussen ut till Goleta och gå på en crossaffär som tydligen skulle vara den bästa i SB.
  • fortsätta läsa på min nya "nästan twilight bok".
  • läsa mina två tidningar som jag köpt för snart 2 veckor sen men inte hunnit läsa.
  • färga håret
  • träna så jag kommer upp i minst 3h innan veckan är slut, 4 dar kvar alltså, så det ska jag väl hinna.
  • bestiga tvättberget
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0