Dag 11 – Mina syskon.

Oj, om jag skulle skriva om alla mina syskon så skulle det här inlägget bli vääääldigt långt.
Så vi kör en kort version.
Min mamma Ellinor och min pappa Kent har tillsammans mig och min lillebror Axel.
Sen har min mamma Hanna, Elin och Maria med hennes man.
Och min pappa har Samuel, Olivia och Anton tillsammans med hans sambo.
Mellan mig och Axel är det 5år, och mellan mig och Hanna är det 12år. Sen kom resterande syskon i följande ordning, Samuel, Elin, Olivia, Maria och Anton.
Såå vad lärde vi oss då av detta, jo jag har 7st syskon och jag är äldst.
Det är alltså 18års ålders skillnad mellan mig och mitt minsta syskon.
Jag har alltid önskat att jag hade haft en storasyster eller storebror.
Som tur är så har jag alltid haft min morbror Andreas som har fungerat/fungerar som en storebror för mig, och på äldre dar så fick jag juh min siss Johanna. Sen så anser jag mig väl nästan vara släkt med Therese oxå ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0