9 juli 2010

Hade nästan glömt bort lösenordet till bloggen, det är kanske ett tecken på att det är länge sen det skrivits något :) Mkt har iallafall hunnit hända sen sist..
Flyttade som sagt till korridor, och har faktiskt trivits jätte bra i mitt lilla rum på 21 kvadrat.
Har hunnit var till Cypern med Jonna på en välbehövlig semester :)
Har slutat skolan, nästan, snart, tror jag? jag förtränger det där lite :)
Nu är min location Kalix iallafall, jobbar mest hela dagarna, och när jag inte jobbar så skriver jag på mitt examensarbete, och när jag inte gör det (vilket inte är så ofta) så försöker jag göra ngt annat ;)
Jag blir lätt lite handlingsförlamad när jag är ledig, vilket knappt har skett hitils den här sommaren..
Igår var jag ledig hela dagen och jag lyckades fylla den rätt bra, började med lunch ute på stan med Kajsa, hälsade på folk, modellade kläder ute i frevis för berlins, var nattchaffis åt mormor (antar att jag har att köra igen?) :)
Idag har jag varit ledig igen (!) och har spenderat dagen med Emmsi och Therese + sötnosarna, vi har legat ute i solen, fotat och käkat jordgubbar. Jag och Emmsi avslutade dagen med middag på china och nu sitter jag med exjobbet igen. Vill bli klaaaaar, men det är nog rätt långt borta iallafall. Just nu håller jag på att installera flash, det går sakta och då tänkte jag att jag kan passa på att uppdatera här :) Helena tjatar så mkt.
Hann förövrigt med en långpromenad med henne och Mia igårkväll efter frevis, blev att gå gammelgården till Börjelsbyn och tillbaka, tror det blir en mil ungefär?
Imorgon blir det iallafall att åka ner till ume (är ledig fram tills söndag).
Då är helgplanen mys mys och åter mys :) ska försöka tvinga med mig ♥:at på bio, eclipse ;)
känner nästan lite smått panik för att jag inte har sett den än :D
hmm.. vad mer då? jag är blek, jag har ingen aning om vad jag ska göra till hösten?
Men det löser sig :)
Nu vet ni, puss hej :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

du e inte blek=) jag skojja bara....:D ÄNTLIGEN! uppdatering för oss som inte har facebook...cs imorgon

2010-07-08 @ 21:53:39
URL: http://helenakblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0