2010

Var 2009 ett bra år för dig? Jo :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? Jag pluggade utomlands :)

Vilken var den bästa stunden 2009? Hmm.. sånt där är juh svårt att komma ihåg :)

Var var du när 2009 började? På grytnäs

Vilka var du med? Kajsa, Stina osv.

Var var du  när 2009 slutade? I gammelgården hos Helena och Anton

Vilka var du med? vi var nog kring 17st, så en massa olika :)

Höll du dina nyårslöften 2009? Jo det gjorde jag nog faktiskt :)

Har du några nyårslöften för 2010? nope, men planen är att fortsätta i samma anda som innan

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Jag vill bli rik, gärna i pengaform och så kanske även på livserfarenheter ;)

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? inget speciellt

Har du varit sjuk eller skadat dig?
bara det vanliga, förkylning osv.

Bästa köpet? min fotpall ;)

Vad spenderade du mest pengar på? räkningar och sen så spenderades det endel i jordanien och syrien

Gjorde någonting dig riktigt glad? haha det är väl klart ;)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Closer - Kings of leon
Fireflies - Owl city
Moving mountains - Usher
Release me - Agnes
Sagoland - Medina
Shes like a star - Taio Cruz
Lever min dröm - Lorentz och M. Sakarias
Freeze - Jordin Sparks

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har nog varit som vanligt :)

Vad önskar du att du gjort mer? varit ännu bättre på att tänka och ta hand om mig själv, sen så hade det väl inte skadat att lägga ner mer tid på skolan.

Hur tillbringade du julen?
Buketten --> mormor --> mamma --> mormor --> morfar --> mormor --> pappa --> petter

Favoritprogram på tv? inget nytt :)

Största musikaliska upptäckten? kings of leon

Något du önskade dig och fick? en hel massa :)

Något du önskade dig men inte fick? det oxå

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hemma i ume :)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Om man får fantisera vilt, så ja!

Hur skulle du beskriva din stil år 2009? ibland uppklädd, men för det mesta i myskläder ;)

Vad fick dig att må bra? alla fina och alla upplevelser :)

Vem saknade du?
Alla fantastiska människor som inte är bosatta i umeå

De bästa nya människorna du träffade? mina fina jordanienbrudar ;)

Årets sötaste? pluttarna <3

Årets hetaste? chuck bass är nog fortfarande hetast ;)

Årets största kärlek? Paston ♥

Årets bästa? resan :)

Årets snällaste?
mina fina vänner och min fina familj :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2009? Jepp, Therese och Mia :)

Vad var din största framgång 2009? allt jag tog för mig :)


Åkte du utomlands 2009?
Jag har stått på svensk, finsk, turkisk, jordansk och syrisk mark :)

Drack du mycket alkohol 2009? nej det blev rätt lugn på den fronten :)

Gjorde du något du skämms för? Nej.

Vilken var din största lögn? ingen vad jag kan komma på?

Hur mycket pengar spenderade du 2009? alla

Vad är dina planer för 2010? ja vi får väl se vart det bär av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0