....

1. Vilket namn står på ditt födelsebevis: Malin Evelina Englén
2. Årsmodell: -87
3. Husdjur: Sötaste Aston Paston som har hunnit bli över 2år nu <3
4. Favoritfärg: hmm.. det beror på vad, men typ svart, grönt, vitt, rosa..
5. Piericing: öronen, läppen, naveln :) dom andra är uttagna
6. Tatuering(ar): 2st. Ett chinatecken på ryggraden som betyder stark och ett enkelt hjärta på handleden som gör mig glad när jag tänker på att underbaraste emmsi har ett likadant ;) så styrka och kärlek står mina 2 för :)
7. Födelseort: Kalix
8. Bostadsort: Umeå
9. Nuvarande bostad: 2:a på Istidsgatan 44 6trp.
10. Har du varit kär: Jo det är väl klart jag har :)
11. Har du varit i några andra världsdelar: Bara runt om i Europa och Asien :)
12. Har du varit med om en bilkrasch: Jo..
13. Kaffe eller glass: glass :) har inte lärt mig att dricka kaffe, det smakar sump!
14. Antal syskon: Axel <3   Hanna, Elin, Maria, Samuel, Olivia och Johan
15. Favoritmat: kinamat är mums!
16. Bästa veckodagen: Olika, men fredagar känns juh alltid sköna ;)
17. Senaste låt du lyssnat på: Melody Gardot
18. Favorit TV-program: inget egentligen.
19. Tycker inte om: ormar, dåliga grupparbeten eller städa :D
20. Ögonfärg: grå/blå/gröna
21. Senaste sjukhusvistelse: Räknas det att ta Aston till veterinären? :) isof i sommar.
22. Hur många gånger kuggade du på körkortet: ZERO GÅNGER :D
23. Vem fick du senast e-mail från: mamma
24. Har du någonsin blivit dömd för något brott: Nope
25. Om du fick ett enda kreditkort, vilken affär skulle du välja: mataffär som de flesta familjer :)
26. Vad gör du när du är uttråkad: Just nu borde jag städa så därför sitter jag här :)
27. Vad retar du dig på just nu: Ingenting, känner mig på väldans bra humör :)
28. Det bästa du vet: Min bästa familj och mina bästa vänner <3
29. Stjärntecken: Vattuman
30. Vad har du för kläder på dig just nu: trollor
31. Fobi: Ormar, korvstumpar, mat som snart har passerat bästföre datumet osv.
32. Om du var tvungen att skänka bort 25.000 kr till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: Kankse djurens rätt
33. Vilket är dom vackraste orden du vet: Säger som Therese, så länge det är något som kommer från hjärtat är det vackert.
34. Vad köpte du för dina sista pengar: mat, blommor, hundsäng, helgdricka ;)
35. Är du långsint: Njaa inte direkt.
36. Vilken är din bästa egenskap: Att jag är kreativ och openminded
37. Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Bli klar med skolan --> jobb
38. Skulle du döda en kattunge om du fick 20 000 kr: nej det skulle jag inte kunna göra.
39. Vad gjorde du i sommar: Var i Kalix och mös, sen var jag i Jordanien och Syrien i 5veckor :)
40. Vad fascinerar dig mest hos andra människor: deras personlighet
41. Senaste pojkvännen: Petter sen över 6år tillbaka
42. Bästa känslan: När man bara känner hur lycklig och tacksam man är över allt! :)
43. Närmaste vännerna: Ni är bäst! <3
44. Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: ?
45. Vem stör du dig mest på i detta ögonblick: att jag inte har en hemhjälp!
46. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Jorden-runt-resa
47. Vad är viktigast i ditt liv: Familjen och Vännerna
48. Har du ngn gång varit med i ett slagsmål: Nej, i dont do that!
49. Finns det någon person i din omgivning som du skulle vara villig att dö för? Många!
50. Planer för kvällen? Peter Pan födelsedagsfest hos Helena :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu vet jag att du inte är sjuk, bortrövad eller har gått under jorden! Det var ju BRA! :-)

2009-09-27 @ 18:25:38
URL: http://dalen191

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0