Sept. 23, 2009

Okej :)
Efter många påtryckningar och en viss Helena som la in sista stöten så uppdaterar jag nu min blogg :D
Sen jag sist bloggade så har jag hunnit med ganska mkt, tex. komma hem till Sverige igen :)
Hade en hektisk men mysig vecka i Kalix/Fjällen innan det bar av till Umeå igen.
Här hemma i Ume drog allt igång snabbt och mina väskar förblev ouppackade i typ 2 veckor (!)
Har verken haft tid eller ork till att skriva ngt här, skolan, nollningen och allt annat har sugit musten ur mig.

Men jag har hunnit;
  • Bada bastuflotte på nydalasjön med Petter och ett gäng vänner :)
  • Varit med Spiiken och Boel på ett poledance pass ;)
  • Hälsat på Jojjo en snabbis i Lycksele
Ja det var väl typ det.
Idag har jag en VAH (Vård-Av-Hemmet) dag och ska storstäda :)
Våran lägenhet har sett ut som en rövarkula allt för länge!

Har suttit och försökt organisera och strukturera upp alla bilder sen Jordanien, tror mina + alla andras bilder som jag fått blev typ 15000st, och tänk er då att kanske 3000 av dom är kamelbilder. Jag kan inte ha 3000 kamelbilder på datorn, så det är ett jäkla projekt att radera bilder och försöka få någon struktur i alla mappar.
Ska ladda upp en massa bilder sen när jag är klar, har inte så många mappar kvar nu :D
Och eftersom att jag inte hittar kamera sladden så får ni vänta med bilder från veckorna här, förhoppningsvis så är den återfunnen när jag har städat klar så ni får nog ett inlägg med bara bilder sen :)

Men jag lever iallafall och jag har inte skaffat en ny blogg :)

Puss :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Skönt att du är igång igen. Har saknat dina inlägg. Pussar och kramar

2009-09-23 @ 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0