sooooooooool

Har haft en jätte bra helg, både Jojjo och Neam har varit mina helgsambosar :)
Såg eurovision och skrattat en massa, lyssnat på dåliga låtar, svenska låtar, fjortis låtar och frenetiskt letat efter ny fjortismusik, Inga from sweden - inga's XXXmas är våran bästa låt hitils ;D
Har solat en massa hela helgen och fått ett par snygga vita solbrillor i fejjan, dom har jag dock försökt sola bort hela dagen idag ;) Helena kom hit just efter 0700 och då gjorde vi lite grovskisser till hemsidan och resten av dagen har vi legat ute på balkongen och solat, ätit isglass, sovit (Helena) och påbörjat en bok (Jag).

Saknar mina finaste killar, dom försöker lura mig att dom bara har varit borta i 1 vecka, men det känns allt som minst en månad. Nåja, snart kommer dom hit igen och snart bär det av till Kalix över sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0