.............................................




Jag har blivit ovanligt morgonpigg på sistone, vaknat konstiga tider mellan 4-7 och känt mig helt utvilad.
Dum som jag är så har jag nästan alltid somnat om till ca. 9-10 och inte alls varit lika utvilad.
Men igår klev jag upp kring 8, åt frukost på balkongen och lapade sol innan jag fortsatte min morgon med pump på iksu :)
Idag började jag likadant med frukost och sollapning, gjorde sedan bort lite skolarbete som legat och skräpat.
Sen blev det grått och regnade så då passade jag på att se greys och desperate innan min tvätttid började :)
Har varit duktig och tvättat sånt som aldrig hinns annars, mattor, sängkläder och handdukar.. ska tvätta alla kläder imorgonkväll :) hmm.. sen har Helena och Spiiken varit här, förberett lite inför seminariumet imorgon :)
Kommentarer
Postat av: helena

fick ett evelina il....kom till kalix nu...;)

2009-05-14 @ 22:30:28
URL: http://www.helenakblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0