Kallax --> Arlanda --> Istanbul ---> Amman

Igår spenderade jag dagen med att panikpacka och kom upp i hela 21.9kg :) det gick som smort.
Blev många hejdån, lunch på china med Helena och Mia, en gråtandes Therese och mys med Petter ♥

Klev upp 0600 imorse och stoppa ner det sista i väskan, åkte sedan till Lule och nu sitter jag här på Arlanda.
Har suttit ute i solen med Karin och pratat strunt, ätit, växlat lite pengar och checkat in bagaget. Nu fördriver vi lite dö tid med att sitta och kolla på internet, planet lyfter inte förrän 1715 :)

Kommer sakna mina pälsklingar, min fina familj och mina fina vänner :)
Ska försöka uppdatera här i bloggen och på facebook då jag har möjlighet sen väl framme i Jordanien.
Vet inte riktigt hur vårat skolschema ser ut, intro på söndag kl10 iaf :)

då har ni en liten lägesupdate iaf :D
Amman here we come!

ps. visst vet ni att jag älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Älskar dig! Var rädd om dig. Kramar och pussar från mig.

2009-07-17 @ 23:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0