:D


Jag lyckas nästan aldrig finna ett tillfälle eller inspiration för att skriva i bloggen numera.
Har tänkt uppdatera lite om mitt jullov, leta fram lite bilder osv. Men det orkar jag inte idag..

Men jag kan väl börja med att uppdatera er väldigt kort om hur min vecka har varit :)

Måndag: Vi (jag, jonna och helena) bestämde oss för att det fortfarande var jullov dvs. vi gjorde ingenting.
Tisdag: Jag och Helena for ner på stan en sväng
Onsdag: Först nu började skolan! På kvällen bestämde jag mig för att jag skulle ut och springa, så jag knöt på springskorna och sprang totalt halva nydalasjön, tur att jag hade Petter och Aston som piskade på mig lite ;)
Torsdag: Jag, Jonna och Helena intervjuade barn och sedan drog vi oss iväg på iksu och tränade lite.
Fredag: Jag och Helena traskade omrking i det fina vädret, vi var på en mellanstadieskola (åter igen) och intervjuade barnen. For och handlade och gjorde god kycklingsallad.. Sen promenixade jag till ålidhood och hade ett litet möte med mina årekumpaner om hur vi ska lägga upp färden.
Idag: Sov jag länge, käkade frulle och bara tog det lugnt till en början.
Sen kom jag på att jag borde nog fara och träna, så jag peppade Helena lite och så for vi på pump och efter det fick jag en liten trevlig promenad hem.
Nu: Väntar jag på att Petter ska komma hem så vi kan börja laga lite mat, och sen så blir det kanske fruktsallad ;)
Jag borde: Boka en tvätttid och städa lägenheten.
Jag önskar: Att jag hade någon som ville göra det åt mig!
Imorgon: Ska vi göra klart skolarbete heeeela dagen lång.
Kommentarer
Postat av: Theresan

tack, känns som att pusselbitarna faller på plats lite i taget :)

jo är en söt serie årstid, romantisk :)



hehe det tycker du. kanske kan göra det om vi far neråt isf :) då är de ju ganska nära till beräknade datumet. hur känns de när skolan börjat ? :)

2009-01-11 @ 16:33:34
URL: http://theresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0