......................................

Namn: Evelina
Piercingar: Ja
Tatueringar: Ja
Längd: ca 174cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: svart
Är du kär i någon: Jajjemän :)
Önskar du att du bodde någon annanstans: nää inte egnetligen, men lite sol och värme skulle juh inte skada :)
Tänker du på självmord: nej absolut inte!
Tycker andra att du är attraktiv: Ja det får man väl höra ibland :)
Vilket shampoo använder du: Olika, tror jag har loreal's just nu
Vilken parfym använder du: en gucci parfym
Vad är du rädd för: inget speciellt
Gillar du att tvätta: njaaa.. det är väl helt ok iaf :)
Gillar du Berg-och-Dalbana: är väl ingen karusellåkare egentligen :)


SENASTE...

Film du hyrde: Oj, hyr man film nuförtiden?
Film du köpte: jag köpte bio biljetter för ett tag sedan, räknas det?
Låten du lyssnade på: closer - kings of leon
Låten du hade på hjärnan: ingen alls för tillfället :)
Personen du ringde: Petter
TV program du tittade på: har inte sett på tv alls idag, igår såg jag nog inte på tv heller.


FAVORIT...

Mat: china mat
Låt: finns för många bra
Sak att göra: mysa och skratta är juh väldigt trevligt :)
Sport: ehmm.. jag gillar att träna gruppträningar på iksu, räknas det till sport?
Dryck: vatten
Kläder: mjukisbyxor är guld!
Film: åter igen, finns för många bra.. men dagboken har setts otaliga gånger!
Bil: smaragden aka. dödsmisilen


ANTAL...

Gånger du varit kär: minst tio skulle jag tro
Gånger ditt hjärta brustit: säkert lika många ggr
Hjärtan brustit på grund av dej: vet ej
Gånger ditt namn varit med i tidningen: nån enstaka gång
Ärr du har på kroppen: i pannan, bröstet, knäet, tummen osv.


SENASTE...

Bok du läste: matteboken!
Personen du fick mail av: helena tror jag? :)
Personen du fick brev av: hmm.. förutom alla räkningar så var det nog jojjo
Personen du fick sms av: fiso
Gången hela din familj åt middag tillsammans: definera hela din familj!


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: räknat matte och stått i en kiosk på tomtebo tillsammans med spiiken
Var det kul: hahaa, jo nog funka det alltid.. gni hjärnan är större och jag hade underbart sällskap :)
Hur tidigt stiger du upp: det beror på om jag har skola el. är ledig..
Gillar du att slåss: men näää, isof bara på punch outen :)
Vad ska du göra ikväll: äta middag snart och sen är kod ordet: lungt och skönt

Är du seriös: vad är det för fråga?
Vad är du allergisk mot: pälsdjur och myggbett
Var har du ont: magen
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Gossip är bäst.


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: nej och har aldrig gjort det heller.
Är du glad nu: mjaaa... neutral kan man kanske säga?
Var du glad igår: Jajjemän! hade en superkväll igår :D
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: allt möjligt
Stockholm är: nog jäkligt smutsigt
Göteborg är: nog fint :)
Kan du sjunga: Men jaaa.. kvaliten är juh då en annan femma ;)
Mer värt än guld: min familj och mina vänner
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: jag vill se allt
Ska bli skoj: morgondagen förhoppningsvis :)
Ska inte bli skoj: den kommande tentan och kommande kursen
Sparar till: ja det var juh det där med sparande :)
Väntar på: SOOOOOL
Pålägg som gäller: grillade kalkon eller källarrökt skinka
Dagens dryck: vatten

Kommentarer
Postat av: Storsiss

Men skit ner dig, har precis uppdaterat med lite juicy details ;)

2009-02-09 @ 15:14:03
URL: http://plejaderna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0