Hur norrländsk är jag?

Jag har kört:
[x] snöskoter.
[x] Traktor.
[x] Bil.
[  ] Lastbil.
[  ] Fyrhjuling.

Jag har ätit:
[x] Souvas.
[x] Västerbottenost.
[  ] Surströmming.
[x] Pitepalt.
[x] Tjälknöl.

Jag kan åka:
[  ] Slalomskidor
[x] Längdskidor
[x] Skridskor
[x] Snowboard

Jag har upplevt:
[x] Snöstorm.
[x] Minus 30 grader. (till&med -47).
[x] Lämeltåg.
[x] Midnattsol.
[x] 2m Snö.

Jag har:
[x] Druckit mig full på hembränt.
[X] Varit nära att förfrysa mig.
[  ] Sovit utomhus på vintern.
[ ] Badat isvak.
[x] Plockat Hjortron.
[x] Träffat på ren i det vilda.
[x]Träffat på älg i det vilda.
[  ] Träffat på björn i det vilda.
[x] Spenderat tid i fjällen när det inte har varit lov.
[  ] Sett Dunderklumpen.
[x] Snusat
[x ] Jagat vilt.

Jag:
[x] Bor i Norrland.
[x] Är fåordig. 
[x] Pratar Norrländsk dialekt.
[x] Kommer ifrån en Norrlänsk släkt.
[  ] Pratar Samiska eller Tornedalsfinska.
[x] Jag känner/är en Same
Kommentarer
Postat av: Bitte

Men har du inte ätit surströmming,då får du väl ha surströmmingsfest med Helena nån gång(hon har i allafall amakat det).Kram

2009-02-10 @ 09:44:03
Postat av: helena

när kommer du hem.....de kurrar i magen=)

2009-02-10 @ 13:29:13
URL: http://helenakblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0