...........................

Jonna var en utmärkt date igår och dessutom lyckades vi med maten hur bra som helst! vi funderar på att öppna restaurang ;) kanske ska överge plagiat idén?

Nåväl, igår när jag hade kört hem Jonna så tänkte jag ååh vad skönt med en lång sovmorgon, men icket.
kring halv9 sa det pling och jag var vaken. Till och med sillen var vaken, fast hon är nog ingen sill längre hon äter till och med frukost, vi kan kalla henne skalman istället ;)

Har iallafall fått lite gjort idag (?) skrivit en rapport, färgat håret, börjat sortera upp alla 23000bilder som finns på datorn (bara den bärbara kvar sen då), sett på Patrik 1,5 och rullat upp håret på värmespolar..
hmm... ja det var nog allt.

Nu ska jag fara och tanka och sen bär det av till Lycksele :)
Ska hämta Petter och Aston hon Jojjo och äta lite middag innan vi åker hem igen.
då vet ni.

adjö.
Kommentarer
Postat av: Sofia

Helst vill jag slippa undan grill men skulle jag få ett grilljobb så skulle jag ta det tills vidare. Jag har iaf fått några extratimmar på Dressmann men behöver mer. :)



Jag har hört mig för gällande stallplats i Röbäck, ska fara och kolla här ngn dag. :) Måste ta timmen ur då kamelen ska ner till Umeå första mars. :P

2009-02-17 @ 10:53:06
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0