100år med dig vore inte nog <3

Så var det alla ♥-dag :) Och som varje år så är jag lämnad åt mitt öde (näringsbrist).
Petter och Aston är i fjällen, och jag är här hemma.. Nåja, så handikappad är jag inte när dom är borta :)
Idag klev jag upp tidigt och mötte upp Jonna på iksu :) startade dagen med lite bodybalance och gick sedan vidare till gymmet. Sen åt vi en romantisk lunch på hansson och hammar, kollade på lite volleyboll och sen promenerade jag hem :) Så jag har haft en hur bra dag som helst än så länge :D

Känner mig så glad och lycklig idag, solen skiner, mitt humör är på topp, jag känner mig så där smånykär och vill bara leva i hundra år till! :D Poppar musik för fullt här hemma och det pirrar i hela kroppen!

Kvällens planer är mys med Jonnis, laga planka och till efterätt vitchokladpanacotta m. hallon och blåbär :)
lite melodifestival och lite film ingår oxå i planerna.. Så som ni ser så klarar jag mig utmärkt! :D
Hela tanken med alla hjärtans dag är juh fin, och alla saker som finns att köpa är juh jätte gulliga verkligen.
Men jag har nog aldrig varit någon som är så brydd egentligen, jag gillar inte ens att hålla handen (det hindrar ens naturliga rörelse som Jonnis smart sa idag).

Nää nu ska jag ta och hoppa lite i sängen och gala som en tupp!



Kommentarer
Postat av: Jonna

haha, vilket fint kollage :P och jag tror vår allahjärtansdagkväll kommer bli toppen!

2009-02-14 @ 15:39:58
URL: http://jonnas.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Tackar! :) Jo hittills så trovs jag bara bra. :) Är dock arbetslös och måste hitta ett jobb nu nu nu. :)



Hur är det med dig nu för tiden då? :)

2009-02-14 @ 16:24:22
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Mormor

Kramar på alla hjärtans dag från mig.

Vilken fin sida du gjort.

Kram kram kram kram kram kram

2009-02-14 @ 22:48:12
Postat av: Sofia

Jo det hoppas jag :) Jag har fått extratimmar på Dressmann och tänkte söka på ngn grill eller ngt :) inte drömmen att jobba på grill kanske, men dte är pengar och ett jobb som är lätt att få när man har 2.5 år erfarenhet av olika delar av hotell och restaurang! :)



Jag bor på Tomtebo, jag ock en kompis tog över min systers lägenhet. :)



Håller du fortfarande på med hästar? Tänkte om du kanske har ngn koll på vars i Umeå på lokalbusslinjen det finns stallplats? :)

2009-02-15 @ 14:46:20
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0