Hej :D





Hej allihopa!
Här i Jordanien avlöser vi varandra i någon mystisk sjuka som verkar vara i 24h.
Började med att några blev sjuka i torsdags och på 0400 på lördag morgon var det min tur.
Vaknade av att jag behövde spy och försökte smidigt hoppa över Karin (hon sover närmast toan), lyckades med nöd och näppe hoppa över henne, men rusade rakt in i garderobsdörren påvägen istället.. nåja, jag hann precis få upp toalocket.
Så igår var jag helt död! Låg och pratade med Petter hela "morgonen" och efter vi slutat var det som om alla mina krafter bara sögs ur mig.. Så kring 1400 la jag mig och sov.. och mellan 1400 igår och 0630 i morse har jag bara vaknat till och från för att dricka och försöka plugga.. Men det var tydligen en välbehövlig sömn, för idag mår jag mycket mycket bättre :D

Igår var som första dagen här då jag verkligen längtat hem, hem för att bli ompysslad, mysa och bara vara hemma.
Ynklig och sjuk med gråten i halsen, det var jag det igår :)
Men idag känns det bättre som sagt, saknar er fortfarande, men jag kan hålla ut ;) 21dagar kvar..
Dagarna går så sjukt fort här, känns som att snart är det sista veckan och jag och Karin är på våran semester i Syrien innan vi åker hem till Sverige igen.

Imorgon har vi mid exam, så ikväll blir det bara en massa plugg, fick juh inte gjort så mkt igår precis.
Sen efter tentan ska vi nog unna oss att fara på en liten shopping tur :) och äta god mat.


Älskar er.
Puss




Kommentarer
Postat av: mamma

Det är nog inte så konstigt att få en släng av magsjuka i värmen...

Skönt att ni är bättre nu. Drick ordentligt och vet du att en liten, liten kolbit (om du äter den) kan hjälpa mot magåkommor, ungefär som koltabletter.

Hoppas att tentan går bra. Här har vi också varmt och skönt nästan varje dag! :-)

2009-08-03 @ 12:05:38
Postat av: Mormor

Skönt att du är på G igen! Var rädd om dig. Lycka till på tentan.

Kram kram

2009-08-03 @ 12:21:46
Postat av: Acke;-DD

haha sluta ljug det är inte varmt det är STEK hett!;-DDD.. Evve ät inte en liten liten kolbit änns då blir du svart innifrån och ut och vill inte ha en svart syster haha! =D

2009-08-03 @ 23:02:26
Postat av: ea

Hejsan Eve !



Hmmm..du ser ut att ha det bra !(inte avundsjuk..nädå !) ta en whisky för mig nästa gång ni går på en pub så blir jag glad...och förhoppningsvis blir du ännu gladare:)



Ea

2009-08-14 @ 21:28:40
Postat av: ea

Glömde fråga : känns det varmt i öknen och kan kameler fisa..hälsningar Alexandra

2009-08-14 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0