Tidsplanering

Hej! :)
Försöker komma på vad vi har gjort sen sist jag uppdaterade?

- Firat Boellas födelsedag :)
- Firat Martins födelsedag :)
- Haft "hejdå middag nr1" på WOX
- Haft "hejdå middag nr2" på Jafra
- Haft en sista utekväll på La Calle
- Shoppat
- Ätit glass mitt i natten på en ice cream bar
- Pluggat
- Skrivit hemtenta i IC kursen
- Klarat mutlimediakursen
- Invigt arguilen (sishan) på våran verranda
- Varit på bio hela gänget och sett Harry Potter

Planen för de kommande dagarna ser ut ungefär så här:

- Idag: besöka en mosqe
- Imorgon åka till döda havet med alla som är kvar
- Tisdag är den stora tvättdagen
- Onsdag = SYRIEN
- torsdag - söndag = Upptäcka Syrien och njuta av sommarlovet :)
- Måndag = Anländer på Kallax vid middagstid och blir uppplockad av Emmsi :)
- Tisdag - lördag ska jag hinna säga hejdå i Kalix + åka upp till fjällen och mysa med mina pälsklinar
- Söndag = Åka hem till Umeå :)
- Måndag = skolan börjar igen

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk vad fort tiden går, nu är du snart hemma igen!

Det ska bli otroligt roligt att se alla bilder sen.

Du lär behöva hela vintern att smälta alla upplevelser... när du fått lite distans till allt "vanligt" här hemma. :-)

Lyckost!

Snart ses vi /mamma

2009-08-16 @ 15:12:40
Postat av: Anonym

jag och mia har planerat in lite mys för oss.blir sushi=) a ´la helena=) så vi får klämma in det i nån av dagarna innan du far...*=( saknar dig juh*

2009-08-17 @ 16:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0