Framme i Syrien

Hej!
Nu ar jag och Karin framme i Syrien!
Resan hit har gatt bra, och inatt bor vi pa ett fint hotell.. Imorgon ska vi byta till ett annat.
Han som ager hotellt vi ska bo pa jobbar pa ett hotell brevid, sa han gav oss ett rum pa hans jobb inatt sa vi skulle slippa flytta omkring ensamna medans han ar pa jobbet.

Bade jag och Karin ar supertrotta och ska bara ga en svang har runt omkring innan han som ager hotellet ska visa oss runt. Jag tror det kommer bli fyra bra dagar har i Syrien. Langtar sa otroligt efter er alla dar hemma, men pa mandag landar jag efter 5 veckor away!

Puss
Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra att ni är framme och har det bra.

Njut nu av dagarna i Syrien, hemma har det börjat bli höst Evelina!!!! :-(

Var försiktiga, ät gott och njut av solen.

2009-08-19 @ 17:05:44
Postat av: Mormor

Instämmer i föregående inlägg. Kramar och pussar. Längtar efter dig.

2009-08-19 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0