wiiihoo*

"Dear Evelina,
It is my pleasure to inform you that you have been selected to the Multimedia course in Amman.
I'll contact you very soon for a meeting on practical arrangements.
Best regards"


Igår var en väldigt bra dag, mys med Petter och ett glädjebesked från skolan :)
Har gått från att ha haft en 80% tjänst på IKEA till 0%, men jag är glad iallafall för jag ska tillbringa min sommar i JORDANIEN!!!! ;D wiiihooo*  åker i mitten på juli och kommer inte hem förrän en månad senare :
Ska bli så sjukt spännande så det inte är sant :) Ska läsa en multimedia kurs med  ca.19st studenter från sverige, finland, tyskland och jordanien. Bada i dödahavet, se Petra, bli brun, utvecklas massor och få otroliga erfarenheter.
Imorgon har vi möte om practical arrangements, ska bli spännande att se vilka från umeå av alla sökande som kom med. Som det ser ut just nu iallafall så kommer jag och Karin (klasskamrat) bo tillsammans i ett av universitetets lägenhetskomplex som ligger ungefär 100m från campus området :) vi hoppas på en innergård med pool för våra lediga dagar ;)





Puss&adjö.
Kommentarer
Postat av: helena

vad kul för dig gumman!då hinner vi kanske hitta på nå före du far...begärt semester hela juli så vi får se när man får...hadé bäst.kramar från oss

2009-04-22 @ 06:52:44
URL: http://helenakblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis! Du kommer att få en upplevelse som räcker hela livet. Kramar hjärtat

2009-04-22 @ 17:24:08
Postat av: Marie

Hej! Gud så kul för dig att komma iväg och se nå annat, lite annorlunda=)Själv så ska jag jobba hela sommaren, det är som semster efter att tillbringat snart ett år hemma med Melvin (som förövrigt äter upp mina stearinljus nu). Melvin är som sagt en vilde folk skrattar och tror mig knappt men här ryker gardiner, han jagar hundarna och katterna och fullkomligt älskar toaborstar (till mammas stora fasa).. Har som fullt upp! Hoppas allt är bra med er. Kram

2009-04-23 @ 08:26:27
URL: http://123minsida.se/Malamutes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0