snart :)

Tänkte ta och skriva ett litet inlägg (förhoppningsvis inte det sista) och uppdatera lite om hur mina senaste 24 timmar har sett ut.

  • Började med att jag försov mig, skulle befinna mig på östra paveljongen kl0900 och jag vaknade 0830 (!) Jag fick panne (happis slang för panik) och slängde på mig kläder/borstade tänderna. Snabb som tusan var jag och anlände innan utsatt tid, trotts att jag säkerligen sprungit runt och letat penna i flera minuter.
    Tentan gick förhoppningsvis bra, men om så nu inte skulle vara fallet så går den juh alltid att göra om :

  • Neam anlände till min vackra boning och jag bestämde att hon skulle följa med Fiso och mig på stan.
    detta resulterade i en massa skönsång i busskuren och även på bussen.


    På stan inhandlade jag det sista inför morgondagens resa och "fyndade" även en jätte fin spetsklänning med guld dragkjedja ;) nice.  Sedan satte vi våra inte så feta rumpor på bussen och drog hem.

  • Jag och Petter var och åt china mat på shanghai och fick till vår förvåning en alldelens egen bords alkis som läste upp dikter för oss som han nyss skrivit. Dom var nog väldigt djupa för jag fattade nada?!
    När han kom tillbaka ytterligare en gång och frågade om han störde och om han fick läsa sin senaste dikt som var jävligt bra så sa vi snällt att ja han stör! Fast jag undrar om vi inte borde ha lyssnat på den där dikten för han hade säkert suttit 10min och asgarvat konstant. :) nåja, han ger väl ut nån samling snart med sina bästa verk.

  • Bingo Micke sov sött i MVG gallerian, det var skönt att slippa höra hans skärande röst.

  • Jag och Emmsi har diksuterat nät och sånna grejjer. Efter våran välförtjänta semester ska vi ta tag i våra liv.
     

  • Jag har nästan packat ner allt, det som fattas är typ pass och sånna oviktiga saker. Lite sladdar och kablar hade jag väl tänkt skulle få plats ngn stanns oxå.. Nåja det är snabbt gjort.

NU TILL DET VIKTIGASTE, DET ÄR MINDRE ÄN 24 TIMMAR KVAR TILLS VI SITTER PÅ PLANET PÅVÄG BORT FRÅN ALLT REGN OCH RUSK!

Min morgondag kommer se ut som följande;
  • tanka bilen
  • köra i min ensamhet till lule där finaste emmsi väntar
  • Se emmsi bli glad åt sina paket (födelsedagspresenter).
  • äta middag hos ida (emmsis fina syster) i lule, i deras nya lägenhet
  • anlända till kallax
  • sitta på planet
  • flyga med planet
  • landa med planet
  • hoppa på rätt transfer
  • hoppa av på rätt hotell
  • hitta till rummet
  • somna




Och jaaa jag vet att detta är typ världens längst inlägg, MEN jag känner att jag behöver få ur mig lite saker så här nu innan jag drar iväg. För man vet aldrig vad som händer (jag har informerat neam om hur min begravning ska se ut).



Mormor, Acke, Mamma, Petter, Morfar, Lena, Tobbe, Ea, Hanna, Elin, Emma, Fia, Nea, Paston, Therese, Jojjo, Kajsa, Jonna, Helena, Nicke, Tobbe, Saga  mfl
ME LOVE YOU!
Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Ha så skoj i utomlandet.. Drick ett par paraplydrinkar åt en sliten och nerspydd nybliven mamma=)

2008-10-03 @ 10:53:54
URL: http://hem.fyristorg.com/malamute
Postat av: Néa

Du kommer inte att dö, ta det lugnt men me love you tooooo!!!<3

2008-10-03 @ 13:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0