Den omtalade rullstolen :)


För första gången visas den omtalade rullstolen på bild.

OBS OBS OSB!
Bilden är inte rättvisande, Guldtyget är mycket guldigare och diamanterna glittrar mycket mer.
Dessutom har vi nu även i vår ägo en specialdesignad mugghållare som pryder denna skönhet ;)



Idag har det varit en mysdag, efter en massa studiebesök och felkörningar i skogen så for jag och Helena ner på stan.
Avnjöt en middag på Taj Mahal, gjorde maränger till efterätt och såg på lipfilm. Sen har vi även hunnit mer att kika i Helenas vad-har-hänt-böcker som hon skrev i ettan, jag vill lova att så mycket har jag inte skrattat på evigheter.

Jag citerar "Tant BÄTA vatnade blomena och spröt på ås"
Kommentarer
Postat av: Mormor

Älskar dig sockerfia. Kram kram kram kram

2008-11-26 @ 00:26:54
Postat av: Bitte

Ja ni är verkligen påhittiga ni tjejer och ni verkar ha det så skoj tillsammans.Hälsa Helena att t

ant Bäta bor i mormors lägenhet på servicehuset nu,ja det var en jättegullig granne,jag brukar hälsa på henne.Förstår att ni skrattat mycket ,för det är alltid roligt att läsa vad barn skrivit när de var små.Ha det bra/Bitte

2008-11-26 @ 09:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0