Sommar :)

image535


Måste bara få säga GUD vilket härligt väder det är i Umeå!
Igår låg jag, min kära vän Kajsa och Johanna på stranden vid Nydalasjön i bikini och solade i flera timmar, käkade jordgubbar och bara mös :) Dessutom så har jag även badat (läs: vätten upp till knäna) m. Gaia som tyckte att hettan var olidlig.. På kvällen spelade vi kubb utanför Neam :) Och som Helena redan skrivit så spöade vi skiten ur tvillingarna och deras män! ha. Det firade vi med att dra hem till mig och se film, Juno, som var helt ok.
Dock så var vi allihopa über trötta och det halvsovs, helsovs och gäspades hela kvällen.

Hmmm.. vad har mer hänt?
Jo, i fredags var jag Helenas sekretär ;)
Jojjo har befunnit sig i ume sen i onsdags.
Valborgs var trevligt, och Helena står HELT klart för kvällens bästa bild.

Och idag kommer Petter och Aston hem, förhoppningsvis.
Och till veckan åker vi upp till Kalix på 30års fest.


Ciao.





Kommentarer
Postat av: Theresan

åååååh kommer du upp snart babycakes ? saknar dig olidligt. behöver ha powertalk med dig, dra dåliga skämt mig dig, ja allt!

2008-05-05 @ 20:22:16
URL: http://theresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0