....

Snabb resumé av vad som hänt och vad som händer:
- B-uppsatsen är klar och inlämnad
- Igår fikade jag med min kära Kajsa på Mekka och skrattade åt gången jag hade ett för långt ben ;)
- Jag saknar min bebis och igår började jag nästan grina när Petter skällde (läs: härmade Aston) när jag kom in genom dörren.
- Just nu sitter jag vi datorn och försöker snabbäta en tallrik med fil innan jag ska hämta Helena.  Som dom träningsmänniskorna vi är så ska vi dra på iksu och börja dagen där ;)
- Handla nödvändigheter inför kvällen och helgen m. Helena ;)
- Min älskade Petter fyller 23år idag :D

Nää, nu måste jag dra!
Hoppas ni har en bra dag!
Kommentarer
Postat av: Emelie

Evve, det blir inget Umeå för oss heller ;-( Alla vi bangar.. Men som Emma skrev du kommer ju upp snart så då måste vi hitta på ngt!!

2008-05-28 @ 11:25:33
Postat av: Theresan

är du redan klar med uppsatsen ? vad du måste ha pluggat hårt alltså. hälsa grattis åt petter! hoppas du har det bra, o sup inte ihjäl dig i yran ;)

2008-05-28 @ 23:39:00
URL: http://theresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0