4dagars roligheter ;)

Onsdag:
Började m. vinbrännboll kring 1700 och slutade med partaj på NH.






Torsdag:
Lunch på Maxim, sedan vidare till ålidhood, utgång på Corona, badning i bäcken och efterfest hos Alex.
Och efter det nattliga serenader av mig, Helena och Tobbe påväg hem till mig.




Fredag:
Brännboll på ängarna, sedan ålidhood resten av kvällen.


Lördag:
Efter 3h sömn var det dax att bege sig till Pite på hundutställning med sötaste Aston.
Han skötte sig jätte bra och fick ett andra pris, det firade vi med glass.
Väl hemma i ume igen bar det återigen av till ålidhood, utgång på Corona och sedan hem till Aläsk.




Söndag:
Ångest över allt som måste göras dvs. läsa en massa B-uppsatser inför opponeringen och foto uppgifter som skulle lämnas in. Sedan bakis häng på peddan m. Alex, Nicke, Tobbe och Clara

Måndag:
Skvaller med Fiso innan skolan började 0900, sedan opponering hela dagen (det gick bra).
Free time som resulterade i mys i solen och sedan en cykeltur till Neams nya boning.
Har även fått mail av Kalle som skrev, jag citerar "så gudomligt vackra foton" :) jag är glad.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0