lite update om vad som händer :)

- Jag har installerat mig hos Emmsi i happis och är nuförtiden mer happisbo än ume- eller kalixbo :)
- JOPPET går jätte bra :D
- Jag har börjat joppa kl0600 flera dagar och jag har faktiskt tagit mig upp och hojjat med guldcykeln ner till joppet i utsatt tid ;)
- Jag hittar till Närsta (Jonnis bor där) som ligger ungefär 300m från Emmsi, dock så försökte tanten i blommaffären lura mig! Hon sa nämligen att jag skulle bli tvungen att cykla 3km :)
- Jag har varit på Jonnis kalas och ätit jätte god tårta.
- Min mat och sovklocka har inte fungerat som den ska på sistone
- Igår hade jag och Emmsi "spa kväll"
- Idag har jag varit helt orkeslös men har lyckats vara väldigt effektiv iallafall
- Idag har jag feber och ont i halsen
- Idag har jag fått en 5:a i fotokursen, det gjorde faktiskt att febern lättade lite då jag blev glad :D
- Idag har jag tyckt synd om mig själv och gått dom långa 10 metrarna till Leilani och köpt hem mat
- Idag saknar jag mina pälsklingar väldigt mkt ♥
- Jag är ledig lördag och söndag
- Nu ska jag göra ingenting och försöka sova bort min sjuka

Adjöken.
Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis till 5:an! Puss bort förkylningen. Kramar till min lilla älskling.

2008-06-12 @ 21:51:08
Postat av: Theresan

gumman, hur går det för ikea-evve? :) nu får jag äntligen använda smeknamnet jag så länge har velat kalla dig :D

2008-06-13 @ 00:05:08
URL: http://theresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0