MERMAIDIA



Igår blev jag så glad, fick mess av sötaste Helena som hade Evvesug, och även fast det bara handlade om timmar sedan vi pratades vid på mobben så hade jag världens Helenasug. Saknar dig älskling.
Nåja, idag var första dagen på min "mini semester" självklart så har det regnat. Men det gör inte så mkt, har varit hos mamma hela dagen, hoppas studsmatta med syrrorna då det inte regnade och varit in till stan och hyrt en massa filmer, lilo och stich 2, mermaidia osv. osv. ätit chips och myst. Mamma har även hunnit med att sy mig en jätte fin klänning, tusen tack.  Just nu så har jag roat mig med att ändra frisyr och hårfärg på mig själv, vad tycker ni, ska jag ta och bli lite rödlätt? lila? blond? kanske lite lugg? (och en hårförlängning först och främst) eller ska jag helt enkelt fortsätta på den mörka linjen? ;) funderar eventuellt att köra på lite mermaidia stil och satsa på blått, det skulle vara ngt eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Theresan

tycker första bilden var finast ;D

2008-07-10 @ 23:55:42
URL: http://theresan.blogg.se/
Postat av: Fia

hha fräckt! hur gjorde du det där?

2008-07-11 @ 10:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0