livsgnistan?


Min gnista är nästan obefintlig.
Som tur är så pratade jag med Helena igår, hon fick mig på mkt bättre humör när hon berättade hur vilket miserabelt liv hon lever denna sommar. Vi pratade om Paris och hur kul vi kommer ha när skolan börjar igen. Skolan ÄR fan livet.
Tur att vi kan vara deprimerade ihop, tur att det finns ngn annan som tycker att summer 2008 är jävla skit.
Eller okej, inte jävla skit, men ändå... Nu är det 25 dagar kvar av denna sommar + 14 dagar ledigt på riktigt, vi räknar ner.
Nåja helt dåligt är det juh inte :)

ikväll har det varit mys m. Petter, vi är barnfria då våran bebis är med farmor och farfar i fjällen ;)
Vi har pratat om hur vi ska bygga vårat hus, ritat, pussats, pratat om att i framtiden ha fosterbarn, vart vi ska bo, lagat god middag, varit och hälsat på ute i storön osv. osv. Petter är den bästaste ♥ me love.
Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!!

Ritar ni ett hus åt oss med=) Kollar jämt på olika hundar, vill ha fler men bor troligtvis lite malplacerat för en hundfarm! Passar på att sitta vid datorn när Melvin sover, det är inte ofta känns det som=) Ha det bra, vi hörs

//Marie

2008-07-25 @ 10:32:54
URL: http://hem.fyristorg.com/malamute
Postat av: Marie

Hej!

Du/ni är hjärtligt välkomna.. Mailadress? Tänkte jag mailar massor nuförtiden, har tom lärt mig skicka bilder. Kanske kommer ihåg vilket datasnille jag är=) Ha d bra. /Marie m familj (skrev det bara för att jag kan, känns vuxet=))

2008-07-26 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0