suck.

Jag önskar att Habermas och Thompson vore döda och ej kända, jag önskar att seminariumet som kommer vara från 0900-1600 imorgon vore förbi. Jag vill inte vara i hum-huset längre, jag vill till baka till teknik, suck.
Dessutom så har jag ont i hela kroppen, främst i låren, varje steg är förenat med smärta, jag hoppas det inte blir värre till imorgon. Och sen så önskar jag nog egentligen inte alls att de var döda, iallafall inte Habermas, han är rätt söt, och på ngt konstigt vis så förstår jag varför han har haft tid till att fundera över allt och ingenting hela sitt liv.

image265 image266

Jag har iallfall fått tröst shoppa en byrå för nästan 1800kr idag, som min kära man snart har monterat ihop.
Egentligen så borde jag plugga just nu för jag har noll koll på vad det handlar om.
Jag önskar till och med att jag fick städa ikväll, eller ngt annat som är roligare än detta ( ! )
Imorgon efter sminariumet ska jag trösta mig med att hänga upp min fotovägg, köpa ballonger och förhoppingsvis så har mina glasögon anlänt till stan så jag kan välja färg. Jag till och med kanske förtjänar ngt nytt till lördag, vilket påminner mig om att jag måste handla på systemet oxå.

hmm.. nåväl, åter till verkligheten!
suck & adjö-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt gubbe=)

2008-01-31 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0