...

Nu ska jag gå och sova, och hoppas på att min morgondag börjar lika bra som den gjorde idag.
DVS. Jag kliver upp före tuppen, käkar frulle och gör mig färdig för att gå till skolan.
Jag ringer Fiso som jag skulle sammanstråla mig och det jag får till svar i telefonen är på ett ungefär;
- Jag sover, dra åt helvete, jag kliver upp nio, klick.

MEN fisos dåliga morgonhumör kunde inte stoppa mig, så jag började måla lite ramar till min fotovägg (som Petter har lovat att hjälpa mig sätta upp imorgon), medans solstrålarna sken in genom fönstret och värmde!
Min byrå står nu btw. färdig monterad i hallen och jag är jätte nöjd :)

image267image268image269

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara bra med mig :) hur är de själv söto ? hehe den var jättebra ju, man kan ju inte hjälpa att man hoppar till när dom där monstrena hoppar fram mitt i allt ;p

2008-02-03 @ 14:06:18
URL: http://theresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0